Všetko o nákupe

Registrujte sa na BigBrands a vyberajte z aktuálnych kampaní s exkluzívnymi zľavami až 80%

  • Po prihlásení uvidíte najnovšie ponuky značiek, zľavy a pripravované akcie.
  • Ponuky trvajú 3 – 5 dní. Začínajú o 1 ráno a končia o 23:59 posledného dňa.
  • Objednávku vám potvrdíme e-mailom. Všetko uvidíte tiež v sekcii „Moje objednávky“.

Ako objednať tovar?

Je to veľmi jednoduché.

  1. Kliknete na ponuku značky podľa vlastného výberu.
  2. Vyberiete si tovar, ktorý sa Vám najviac páči.
  3. Zvolíte vhodnú veľkosť a kliknete na tlačidlo „Do košíka“.
  4. Pokračujete k pokladni a zadáte spôsob platby a doručenia.
  5. V potvrdzovacom e-maile Vašej objednávky si všetko starostlivo skontrolujte.

Možnosti dopravy

  • GLS – Poštovné je 4,99 EUR
  • Osobný odber Uloženka – Poplatok je 1,99 EUR

POZOR: DOPRAVA ZADARMO nad 74 EUR!

Nechať si balíček zaslať domov alebo na výdajné miesto?

  • DPD doručuje medzi 9 – 17 hodinou. Ak nebývate doma, vyberte adresu zamestnania. Kuriér vám zanechá odkaz, ak Vás nezastihne. Druhý pokus uskutoční nasledujúci pracovný deň. 7 dní bude čakať na inštrukcie, než nám balík vráti. Telefón na DPD je 0850 373 373.
  • Na Uloženke bude balík čakať 7 dní. Ak si ho nestíhate vyzdvihnúť, dajte nám prosím včas vedieť – lehotu Vám predĺžime.

Ako môžem zaplatiť tovar na BigBrands?

Spôsob platby si môžete vybrať v priebehu objednávky.

  • Dobierka – v hotovosti pri prevzatí zásielky poplatok 1,99 EUR.
  • Platobná karta – zdarma karty: Visa / Visa Electron, Master Card alebo Maestro
  • Bankový prevod – zdarma
  • PayU – zdarma

Faktúra za Vašu objednávku Vám príde automaticky emailom. V balíčku ju nehľadajte. V prípade platby vopred máte faktúru do niekoľkých hodín. Pri platbe na dobierku Vám príde približne do týždňa od prevzatia balíka. Pre vrátenie a reklamáciu faktúru nutne nepotrebujeme, postačí nám číslo Vašej objednávky.

  • Pri každom odeve nájdete tabuľku veľkostí – samozrejme nás môžete kontaktovať, ak si nie ste voľbou istí.
  • Nerozmýšľajte dlho – ponuky sú limitované. Kto skôr príde, ten skôr nakupuje. Ak si napríklad vložíte tovar do košíka, zostane tam, len kým bude k dispozícii.
  • Doručujeme po celej Slovenskej republike – prečítajte si viac o dodaní tovaru.
  • Tovar môžete zaplatiť rôznymi spôsobmi – prečítajte si viac o „platbe za tovar“[/stran­ky/platba-za-tovar].

Ako sledovať stav prepravy?

Akonáhle zásielku odošleme, dostanete email so sledovacím číslom zásielky a odkazom. Vďaka tomu uvidíte, kde sa Váš balík nachádza. Kuriér aj Uloženka Vás budú tiež informovať, a to pomocou emailov a SMS správ.

Čo robiť, keď je zásielka poškodená?

Poškodený balík nepreberajte! Čo najrýchlejšie nás kontaktujte telefonicky alebo emailom. Inak Vám nemôžeme ponúknuť vrátenie, peňažnú náhradu ani výmenu tovaru.

Ako zrušiť objednávku?

Ak si prajete zrušiť objednávku, kontaktujte nás na email alebo telefón. Pre zrušenie objednávky potrebujeme poznať číslo Vašej objednávky. Objednávku môžete zrušiť až do doby, než Vám príde emailové potvrdenie, že bola spracovaná a je na ceste k Vám.

Vrátenia tovaru v 14 dennej lehote

Nesedí Vám veľkosť, nepáči sa Vám materiál či sa v novom kúsku necítite dobre? Jednoduchým spôsobom nám tovar pošlite späť. K balíčku je nutné vyplniť podací lístok a na etiketu dopísať odosielateľa, tzn. Vás. Do balíčka nezabudnite vložiť reklamačný formulár, ktorý bol tiež súčasťou zásielky. Čitateľne vypíšte číslo Vašej objednávky, informáciu o tom, čo nám vraciate a číslo účtu pre vrátenie peňazí.

Vybavenie trvá približne 15 pracovných dní, avšak stíhame to aj skôr.

Reklamácia

V prípade reklamácie postupujte rovnako, ako pri vrátení tovaru v 14 dňoch. Zároveň nám pošlite krátky email so stručným popisom reklamácie a fotografiu vady. Do reklamačného formulára pripíšte číslo Vašej objednávky, o aký tovar ide a číslo Vášho účtu pre zaslanie peňazí.

Reklamačný proces môže trvať najdlhšie 30 dní.

Adresa pre vrátenie tovaru – na výber máte tri možnosti:

  1. Tovar odošlite na pobočku Uloženky v Bratislave se službu slovenskej pošty „Balík na adresu nie doporučene s nasledujúcimi údajmi:

    PZ Slovakia s.r.o., BigBrands, sk – ID 7568
    Lenardova 1260
    851 01 Bratislava
    pozor je dôležité uviesť ID 7568
    Balík odoslaný doporučene nebude doručený!

  2. Tovar odošlite na adresu:

    Reklamačné oddelenie big­brands.sk,
    K Vypichu 1108, hala č. 9
    252 19, Rudná u Prahy
    Česká republika 

  3. Tovar osobne doneste na pobočku Uloženky v Bratislave

    PZ Slovakia s.r.o.
    Lenardova 1260
    851 01 Bratislava

7 EUR na nákup