Všetko o nákupe

Registrujte sa na BigBrands a vyberajte z aktuálnych kampaní s exkluzívnymi zľavami až 80%

  • Po prihlásení uvidíte najnovšie ponuky značiek, zľavy a pripravované akcie.
  • Ponuky trvajú 3 – 5 dní. Začínajú o 1 ráno a končia o 23:59 posledného dňa.
  • Objednávku vám potvrdíme e-mailom. Všetko uvidíte tiež v sekcii „Moje objednávky“.
  • Pri každom odeve nájdete tabuľku veľkostí – samozrejme nás môžete kontaktovať, ak si nie ste voľbou istí.
  • Nerozmýšľajte dlho – ponuky sú limitované. Kto skôr príde, ten skôr nakupuje. Ak si napríklad vložíte tovar do košíka, zostane tam, len kým bude k dispozícii.

Ako objednať tovar?

Je to veľmi jednoduché.

  1. Kliknete na ponuku značky podľa vlastného výberu.
  2. Vyberiete si tovar, ktorý sa Vám najviac páči.
  3. Zvolíte vhodnú veľkosť a kliknete na tlačidlo „Do košíka“.
  4. Pokračujete k pokladni a zadáte spôsob platby a doručenia.
  5. V potvrdzovacom e-maile Vašej objednávky si všetko starostlivo skontrolujte.

Možnosti dopravy

  • Mall.sk – 1.20 €
  • Slovenská pošta – 4.99 €
  • Kuriér – 4.99 €


POZOR: DOPRAVA ZADARMO nad 74 €!

Ako môžem zaplatiť tovar na BigBrands?

  • Dobierka – v hotovosti pri prevzatí zásielky poplatok 1,99 €.
  • Platobná karta – zadarmo
  • Rýchla online platba z účtu – zadarmo

Ako sledovať stav prepravy?

Akonáhle zásielku odošleme, dostanete email so sledovacím číslom zásielky a odkazom. Vďaka tomu uvidíte, kde sa Váš balík nachádza. Kuriér Vás bude kontaktovať pomocou emailov a SMS správ.

Čo robiť, keď je zásielka poškodená?

Poškodený balík nepreberajte! Čo najrýchlejšie nás kontaktujte telefonicky alebo emailom. Inak Vám nemôžeme ponúknuť vrátenie, peňažnú náhradu ani výmenu tovaru.

Ako zrušiť objednávku?

Ak si prajete zrušiť objednávku, kontaktujte nás emailom alebo telefónom. Pre zrušenie objednávky potrebujeme poznať číslo Vašej objednávky. Objednávku môžete zrušiť až do doby, než Vám príde emailové potvrdenie, že bola spracovaná a je na ceste k Vám.

Vrátenie tovaru

Jednoducho nám tovar pošlite späť na naše náklady. Máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru aj bez uvedenia dôvodu. V balíčku nájdete etiketu Slovenskej pošty, ktorú nalepíte na balík. Etiketa je predplatená a za spätné zaslanie nič neplatíte. K balíčku je nutné vyplniť podací lístok a na etiketu dopísať odosielateľa. Do balíčku nezabudnite vložiť čitateľne vyplnený Vrátkov formulár (na stiahnutie tu). Peniaze vám vrátime na účet do 2 týždňov od odoslania balíčka.

Z hygienických dôvodov nie je možné vracať rozbalenú spodnú bielizeň. Pokiaľ zákazník tento tovar vyberie z uzavretého obalu, v ktorom je dodávané, nie je z hygienických dôvodov možné odstúpenie od zmluvy v 14 dňovej lehote (ustanovenie §7 ods. (6) pís. e) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, v účinnom znení).

Reklamácia

V prípade reklamácie postupujte tak, že vyplníte Reklamačný formulár (kde stiahnutie tu) a tovar odošlite do nášho skladu

Internet Mall Slovakia – Reklamačné oddelenie
Areál G6, Galvaniho 6
821 04 Bratislava

Zároveň nám pošlite krátky email so stručným popisom reklamácie a fotografiou závady. A ak nám pošlete fotku podacieho lístku z pošty, radi Vám dopravu preplatíme. Reklamačný proces môže trvať maximálne 30 dní.

Reklamačný poriadok nájdete tu.

Kam zaslať tovar? (Pri reklamácii i pri vrátení v 14dennej lehote)

Internet Mall Slovakia – Reklamačné oddelenie
Areál G6, Galvaniho 6
821 04 Bratislava

Prihlásiť sa
7 EUR na nákup