Vrátenie a reklamacia tovaru

Snažíme sa našim zákazníkom doručiť najlepší tovar, ale niekedy to nevyjde. Ak vám tovar nevyhovuje alebo ho potrebujete reklamovať, radi vám pomôžeme

NOVÉ: Tovar môžete vrátiť a reklamovať na ktorejkoľvek pobočke Mall.sk


Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote

Ak vám tovar, ktorý ste si objednali:

  • Nevyhovuje
  • Prišlo vám niečo iné
  • Prišiel vám poškodený tovar

Ako postupovať:

  1. V balíčku nájdete etiketu Slovenskej pošty, ktorú nalepte na balík (náklady na vrátenie tovaru platíme my)
  2. Na etiketu dopíšte odosielateľa
  3. Vyplňte podací lístok
  4. Vložte do balíčka formulár pre vrátenie tovaru (stiahnite si ho tu)
  5. Peniaze vám vrátime najneskôr do 2 týždňov od odoslania balíčka

Pri vrátení tovaru na predajni Mall stačí priniesť tovar v pôvodnom obale a vedieť číslo objednávky.

Z hygienických dôvodov nie je možné vracať rozbalenú spodnú bielizeň. Pokiaľ zákazník tento tovar vyberie z uzavretého obalu, v ktorom je dodávaný, nie je z hygienických dôvodov možné odstúpenie od zmluvy v 14 dňovej lehote (ustanovenie §7 ods. (6) pís. e) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, v účinnom znení).

Reklamácia tovaru

Ako postupovať:

  1. Vyplňte Reklamačný formulár (stiahnite si ho tu)
  2. Tovar odošlite balíčkom do nášho skladu: Internet Mall Slovakia – Reklamačné oddelenie, Areál G6, Galvaniho 6 821 04 Bratislava
  3. Pošlite nám tiež krátky email so stručným opisom reklamácie a fotografiu poškodenia
  4. Ak nám pošlete fotku podacieho lístka z pošty, radi vám dopravu preplatíme.
Reklamačný proces môže trvať najdlhšie 30 dní. Reklamačný poriadok nájdete tu.

Adresa pro vrácení zboží a reklamace

Internet Mall Slovakia – Reklamačné oddelenie
Areál G6, Galvaniho 6
821 04 Bratislava
7 EUR na nákup