Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru počas Vianoc

Nesedí Vám veľkosť, nepáči sa Vám materiál či sa v novom kúsku necítite? Alebo sa chystáte kúpiť pod stromček niečo pekné pre svojich blízkych, ale nie ste si istí, či sa trafíte do vkusu alebo veľkosti? Nevadí! Od 2.11.2016 PRED­LŽUJEME možnosť vrátenia peňazí, a to až do 15.1.2017*! Pokiaľ u nás na webe zakúpite akýkoľvek tovar od 2.11. do 20.12., môžete bez obáv tento tovar bez udania dôvodu vrátiť až po Vianociach.

JAK NA TO: Nesedí Vám veľkosť, nepáči sa Vám materiál či sa v novom kúsku necítite dobre? Jednoduchým spôsobom nám tovar pošlite späť . Do balíčka nezabudnite vložiť reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu. Čitateľne vypíšte číslo Vašej objednávky, informáciu o tom, čo nám vraciate a číslo účtu pre vrátenie peňazí.

Vybavenie trvá približne 15 pracovných dní, avšak stíhame to aj skôr.

*nevztahuje se na spodní prádlo.

Reklamácia

V prípade reklamácie postupujte rovnako, ako pri vrátení tovaru v 14 dňoch. Zároveň nám pošlite krátky email so stručným popisom reklamácie a fotografiu vady. Do reklamačného formulára pripíšte číslo Vašej objednávky, o aký tovar ide a číslo Vášho účtu pre zaslanie peňazí.

Reklamačný proces môže trvať najdlhšie 30 dní.

Adresa pre vrátenie tovaru – na výber máte tri možnosti:

  1. Tovar odošlite na pobočku Uloženky v Bratislave se službu slovenskej pošty „Balík na adresu nie doporučene s nasledujúcimi údajmi:

    PZ Slovakia s.r.o., BigBrands, sk – ID 7568
    Lenardova 1260
    851 01 Bratislava
    pozor je dôležité uviesť ID 7568
    Balík odoslaný doporučene nebude doručený!

  2. Tovar odošlite na adresu:

    Reklamačné oddelenie big­brands.sk,
    K Vypichu 1108, hala č. 9
    252 19, Rudná u Prahy
    Česká republika 

  3. Tovar osobne doneste na pobočku Uloženky v Bratislave

    PZ Slovakia s.r.o.
    Lenardova 1260
    851 01 Bratislava

7 EUR na nákup